Την τάση οργάνωσης και μεγέθυνσης της εγχώριας αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου επισπεύδει η πανδημία. Ανοίγει η αγορά για ολοκληρωμένες πλατφόρμες. Πώς διαμορφώνεται η ζήτηση και οι πωλήσεις το 2020, σύμφωνα με εκτιμήσεις του GRECA.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Amazon αναδείχθηκε ως ο 5ος πιο δημοφιλής διαδικτυακός ιστότοπος παγκοσμίως, έχοντας προσελκύσει 5,2 δισεκατομμύρια επισκέπτες μόνο για τον συγκεκριμένο μήνα και τοποθετούμενη πίσω από Google, YouTube, Facebook και Wikipedia.
H «οικουμενικότητα» της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου την καθιστά δε και ηγέτη στην εγχώρια αγορά των marketplaces, με μερίδιο αγοράς που άγγιξε το 2019 το 45%-55%. Κατά πόδας ακολουθεί και η ebay, με ποσοστό που κυμαίνεται στο αντίστοιχο εύρος, ενώ μόλις το 5% της εγχώριας αγοράς των marketplaces μοιράζονται η Public αλλά και η Skroutz, η οποία μετασχηματίζεται από μηχανή αναζήτησης τιμών σε πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Περισσότερα: euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου