
Για λίγες μόνο ημέρες κάθε χρόνο, η θάλασσα στη Ν. Κορέα υποχωρεί, αποκαλύπτοντας έναν δρόμο περίπου 2,8 χλμ. που ενώνει δύο νησιά και προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες.
Στο νησί Τζίντο (Jindo), στα νοτιοδυτικά της Νότιας Κορέας, εκτυλίσσεται ένα από τα πιο εντυπωσιακά φυσικά φαινόμενα στον κόσμο. Δύο φορές τον χρόνο, η θάλασσα ανοίγει προσωρινά, δημιουργώντας ένα φυσικό πέρασμα που συνδέει το Τζίντο με το μικρότερο νησί Μόντο (Modo), δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να περπατήσουν κυριολεκτικά στη μέση της θάλασσας.
Το φαινόμενο έχει γίνει γνωστό ως το «Θαύμα του Τζίντο» ή «Το Θαύμα του Μωυσή της Κορέας», καθώς θυμίζει τη βιβλική διήγηση της διάβασης της Ερυθράς Θάλασσας.
Περισσότερα: iefimerida
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου