
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς ηττήθηκε από τον Λέρνερ Τιεν και αποκλείστηκε στη φάση των 16 στο τουρνουά της Γενεύης.
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς έχασε στις λεπτομέρειες από τον Λέρνερ Τιεν με 7-6(4), 7-6(2) και χαιρέτησε το χωμάτινο τουρνουά της Γενεύης.
Και τα δύο σετ κύλισαν με τον ίδιο τρόπο, αφού έγιναν break και από τους δύο παίκτες στο δεύτερο και τρίτο game με τον Έλληνα τενίστα να μην μπορεί να πάρει κάποιο από τα tie-break.
Περισσότερα: sport24
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου