
Οι υποψήφιοι ενοικιαστές είναι αντιμέτωποι με τις εξωφρενικές απαιτήσεις των ιδιοκτητών, ενώ το ράλι στα ενοίκια συνεχίζεται. Χιουμοριστική αγγελία αναδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος.
Το μαύρο χιούμορ είναι το ύστατο όπλο που έχουν οι ενοικιαστές και οι ενοικιάστριες για να αντιμετωπίσουν τη λαίλαπα της στεγαστικής κρίσης και των εξωφρενικών ενοικίων.
Υποψήφιος ενοικιαστής ανάρτησε μια χιουμοριστική αγγελία σε ομάδα για την εύρεση κατοικίας στα Χανιά, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Μολονότι η ομάδα έχει χρηστικό και όχι σατιρικό χαρακτήρα, η αγγελία προσέλκυσε ενθουσιώδη σχόλια και έγινε αμέσως viral.
Η σατιρική «αγγελία ενοικίασης» που έγινε viral
Κοτέτσι-σουίτα
«Ενοικιάζεται δίχωρη ανεξάρτητη γκαρσονιέρα με τον χρόνο, με τον μήνα, με την μέρα η και με το δευτερόλεπτο. Πλήρως ανακαινισμένη με αυτόνομη θέρμανση, παράθυρα αλουμινίου τελευταίας τεχνολογίας με δικό σας ρολόι ΔΕΗ. Απαγορεύονται Σκύλοι, Γάτες και Πεθερές. Επιτρέπονται Ελάφια, Καγκουρό και Κοάλα. Οι υποψήφιοι ενοικιαστές πρέπει να προσκομίσουν Φορολογική ενημερότητα τελευταίας 10ετιας , Ποινικό μητρώο και Βιβλιάριο υγείας.
Επίσης ο βλαμμένος που θα αποφασίσει να το κλείσει πρέπει να καταβάλει 3 ενοίκια μπροστά. Τιμή 1650 ευρώ. Στην τιμή περιλαμβάνεται η θέα…».
Την αγγελία-τρολάρισμα συνοδεύει φωτογραφία με ευάερο και ευήλιο κοτέτσι με συρματόπλεγμα (εξού και τα «παράθυρα αλουμινίου»).
Περισσότερα: in.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου