Ακρίβεια: Τέλος το «καλάθι του νοικοκυριού» - Οι καταναλωτές ζητούν κάτι περισσότερο

Τίτλοι τέλους στο «καλάθι του νοικοκυριού» μετά από τρία χρόνια. Το πολυσυζητημένο αλλά πλέον σχεδόν ξεχασμένο «καλάθι» παύει από την 1η Νοεμβρίου να υφίσταται.

Σε «απόσυρση» οδηγείται το «καλάθι του νοικοκυριού» ακριβώς στα τρίτα «γενέθλια» του. Στόχος του μέτρου ήταν η συγκράτηση των τιμών και η ανακούφιση των νοικοκυριών, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων, από τις συνεχείς ανατιμήσεις και τον πληθωρισμό σε βασικά είδη διαβίωσης.

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ υποχρεώθηκαν να αποστέλλουν κάθε εβδομάδα έναν κατάλογο προϊόντων με προσιτές τιμές

Έκανε πρεμιέρα την δεύτερη ημέρα του Νοεμβρίου του 2022 και ρίχνει τίτλους τέλους την πρώτη ημέρα του Νοεμβρίου του 2025.

Ένα μέτρο που αμφισβητήθηκε από τους καταναλωτές

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, σε μεγάλο ποσοστό των προϊόντων του «καλαθιού» οι τιμές είτε μειώθηκαν είτε διατηρήθηκαν σταθερές κατά τη διάρκεια εφαρμογής του μέτρου. Ο στόχος της αναχαίτισης της ανεξέλεγκτης αύξησης σε αυτά τα βασικά είδη θεωρείται εν μέρει επιτυχής.

Καταναλωτικές οργανώσεις ανέφεραν ότι το μέτρο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των καταναλωτών για ουσιαστική αντιμετώπιση της ακρίβειας.



Περισσότερα: in.gr

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου