Τέλος εποχής για τη Nokia - Άλλαξε το εμβληματικό λογότυπο μετά από 45 χρόνια

Επιχειρώντας να παρουσιάσει τον εαυτό της ως μια τεχνολογική φίρμα που περιλαμβάνει όχι μόνον συσκευές κινητής τηλεφωνίας, η Nokia ανανέωσε το λογότυπό της με ένα απλοποιημένο και γωνιώδες ντιζάιν.

Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Lippincott, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής της Nokia να εκφράσει τον εαυτό της ως «έναν ηγέτη καινοτομίας B2B που υλοποιεί το δυναμικό του ψηφιακού σε κάθε βιομηχανικό τομέα».



Περισσότερα: newsbomb

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου