
Αν πριν από μια δεκαετία ρωτούσες κάποιον στο κέντρο της Αθήνας είναι το Bubble Tea, θα σε κοιτούσε σίγουρα περίεργα. Τα πράγματα, όμως, έχουν αλλάξει καθώς την τελευταία πενταετία το παραδοσιακό ταϊβανέζικο ρόφημα έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας, με όλο και περισσότερους νέους να το επιλέγουν. Τα καταστήματα που το πουλούν έχουν αυξηθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ενώ μέχρι και η Google δημιούργησε ένα διαδραστικό Doodle αποκλειστικά για εκείνο.
Περισσότερα: oneman
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου