Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην υπηρεσία του «πιστού πελάτη»

Οι παλιοί έμποροι συνήθιζαν να λένε πως «και η σκόνη των παπουτσιών του πελάτη έχει αξία», θέλοντας με αυτό να τονίσουν το θετικό της επίσκεψης στο κατάστημα, έστω και χωρίς αγορά. Δεν θα μπορούσαν βέβαια να φανταστούν πως στη σημερινή εποχή θα υπήρχαν καταστήματα στα οποία «σκόνη» από πελάτη δεν είχε πέσει ποτέ ή για να είμαστε ακριβέστεροι, η σκόνη έχει αντικατασταθεί από… κλικ. 

Την εποχή εκείνη βέβαια γνώριζαν εκ πείρας αυτό που σήμερα επιστημονικά αποδεικνύεται, πως δηλαδή κοστίζει στην επιχείρηση πολύ περισσότερο η εύρεση νέων πελατών από τη διατήρηση των υπαρχόντων. Φρόντιζαν λοιπόν με κάθε τρόπο να έχουν τους πελάτες τους ευχαριστημένους ώστε να τους κρατούν, «πιστούς».  



Περισσότερα: goodnet

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου