Πρώτη φορά στο «τραπέζι» τέσσερις υπουργοί για τα υδροπλάνα


Για υδροπλάνα ακούμε συνεχώς και υδροπλάνα δεν βλέπουμε. Το να πετάξουν ξανά υδροπλάνα στην Ελλάδα, ύστερα από την πενταετία (2003 – 2008), αποτελεί όνειρο πολλών και όχι μόνο των επενδυτών και των εταιρειών που θέλουν να τα λειτουργήσουν.

Αξίζει να αναλογιστούμε ότι εκείνη την πενταετία, είχαμε 15.000 πτήσεις και περίπου 180.000 επιβάτες. Κι επειδή το υδροπλάνο δεν είναι ένα «φθηνό» μεταφορικό μέσο, θεωρείται συμπληρωματικό μέσο των αεροπλάνων και των πλοίων και το κυριότερο είναι ότι θα συνδέει περιοχές που δεν συνδέονται αεροπορικά ή ακτοπλοϊκά.

Τώρα, ένα μήνα μετά τις εκλογές, η νέα κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, δείχνει να έχει πάρει πολύ σοβαρά το θέμα, ώστε να πετάξουν υδροπλάνα την άνοιξη του 2020. Το επισημαίνω με κάποια επιφύλαξη, διότι και πέρυσι είχα γράψει, με τον νέο νόμο που είχαμε, τον 4568/2018 που αντικατέστησε τον 4146/2013, ότι τέθηκαν οι βάσεις για να επιχειρήσουν ξανά τα υδροπλάνα την άνοιξη του 2019, όμως ούτε και φέτος είδαμε να γίνεται πράξη, κι αυτό επειδή χρειάζονταν κάποιες Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, οι οποίες δεν εκδόθηκαν ποτέ.





Περισσότερα: huffingtonpost

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου