Έφτασε το τέλος του WhatsApp; - Γιατί τα βάζουν όλοι με τον Zuckerberg


Ήρθε το τέλος της εφαρμογής WhatsApp; Χρήστες απειλούν να διαγράψουν την εφαρμογή λόγω των πλάνων του Zuckerberg να βάλει διαφημίσεις για να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του.

Ο Μαρκ Ζούγκερμπεργκ μπορεί να ξέρει πολύ καλά να δίνει στους χρήστες αυτό που θέλουν και χρειάζονται, άλλα στο δίλημμα "Μεγιστοποίηση του κέρδους ή Ικανοποιημένοι χρήστες" πάντα σαν προτεραιότητα έχει το μέγιστο δυνατό όφελος παρά την χαρά των χρηστών.

Όταν το Facebook αγόρασε το 2014 τη WhatsApp για 10 δις δολάρια, ο Ζούγκερμπεργκ αποκτούσε μία εταιρεία που είχε σαν απαράβατη αρχή να μην εισάγει ποτέ διαφημίσεις ή να χρεώνει μεγάλα ποσά δεδομένων τους χρήστες κατά τη χρήση της. "Θυμηθείτε, όταν η διαφήμιση εμπλέκεται, εσύ, ο χρήστης γίνεσαι το προϊόν", είχε γράψει η εταιρεία σε ένα ποστ πριν περάσει στα χέρια του Zuckerberg, καθιστώντας σαφές ότι δεν ήθελε το WhatsApp να γίνει " απλά άλλος ένας ιστότοπος διαφήμισης¨.






Περισσότερα: news247
Share on Google Plus

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου