Samsung: ανανεώνει τη στρατηγική της για να χτυπήσει την Xiaomi στην Ινδία


Τα τελευταία νέα της αγοράς, σύμφωνα με την γνωστή μας IDC, επιβεβαιώνουν την θέση της Xiaomi στην αγορά της Ινδίας. Η εταιρεία έχει φτάσει την Samsung με μερίδιο 23,5%. 

Αυτό είναι δείγμα κινδύνου για την τελευταία δεδομένου ότι εδώ και πολύ καιρό ήταν ο κυρίαρχος παίκτης στη χώρα χώρια που μπορεί να είναι θέμα χρόνου πριν η Xiaomi ξεπεράσει τη Samsung. Σύμφωνα λοιπόν με μια νέα έκθεση, η Samsung ανανεώνει τη στρατηγική της στην Ινδία για να χτυπήσει την «ενοχλητική» κινεζική μάρκα. 

Η εταιρεία θα ξεκινήσει νέα προσιτά μοντέλα και θα αυξήσει τα κίνητρα στους λιανοπωλητές ώστε να πάρει μερίδιο αγοράς από τον βασικό ανταγωνιστή της.

Η Xiaomi συνεχίζει να προσφέρει στην χώρα συσκευές με προδιαγραφές τέτοιες όσο οι τριπλάσιας αξίας κορεατικές συσκευές.  Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων συγκεντρώνεται στο προσιτό τμήμα, η Xiaomi έφτασε γρήγορα τη Samsung. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η Xiaomi κατάφερε να επιτύχει χωρίς να επικεντρώνεται πολύ στις πωλήσεις απο φυσικά καταστήματα, ρίχνοντας και άλλο το κόστος των συσκευών.




Περισσότερα: gizchina
Φώτο: eKorinthos
Share on Google Plus

About Γεώργιος Τσε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου