Ζευγάρι άφησε το παγωμένο Τορόντο, εγκαταστάθηκεμε τα παιδιά του στις Βούτες Ηρακλείου Κρήτης και σκοπεύει να ασχοληθεί με βιολογικές καλλιέργειες
Η οικονομική κρίση που υποχρεώνει Ελληνες να αναζητήσουν την τύχη τους στο εξωτερικό λειτούργησε ανάποδα για ένα ζευγάρι από τον Καναδά, που άφησε το παγωμένο Τορόντο για να ζήσει το όνειρό του κάτω από τον ζεστό ήλιο της Κρήτης!
Η Μέλανι Χόκο και ο ελληνικής καταγωγής σύζυγός της Αντριαν-Μανώλης Ζαφειρίου (με ρίζες από Εβρο και Κωνσταντινούπολη) κοιτούν μπροστά με αισιοδοξία και βλέπουν μόνο ευκαιρίες.
Μαζί με τα δύο παιδιά τους, τη 12χρονη Λίλι και τον δίχρονο Λίο (τον οποίο βάφτισαν αλά... κρητικά πριν από μία εβδομάδα) αγόρασαν ένα σπίτι στις Βούτες Ηρακλείου με θέα τις κατάφυτες πλαγιές με τα αμπέλια και τις ελιές.
«Εχουμε μόνο μια ζωή» λένε με ένα στόμα. «Αυτή η θέα είναι θαυμάσια. Δεν θα την άλλαζα για τίποτα» αναφέρει στην εφημερίδα «Πατρίς» η Μέλανι, η οποία εγκαταστάθηκε με την οικογένειά της πριν από περίπου δυόμισι μήνες στον οικισμό. «Πέντε χρόνια στο Τορόντο, δεν γνωρίζαμε ποιοι έμεναν δίπλα μας. Εδώ ζούμε κάτι το ανεπανάληπτο, αφού οι άνθρωποι είναι δοτικοί και ανοίγουν τις καρδιές τους» συμπληρώνει.
Περισσότερα: espressonews


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου