Πως μπορεί το
«πάντρεμα» του… φυσικού-παραδοσιακού καταστήματος με το ιντερνετικό και το on
line να αλλάξει τα δεδομένα και να δώσει ώθηση στις πωλήσεις που έχουν
βαλτώσει;
Πως μπορεί ο συνδυασμός φυσικού και ηλεκτρονικού καναλιού
πωλήσεων να φέρει αύξηση τζίρου, περαιτέρω επενδύσεις και κατ’ επέκταση να
αυξήσει τις θέσεις εργασίας; Πως μπορούν – μέσα στην κρίση – να προκύψουν
ευκαιρίες που δείχνουν ότι ο καλύτερος δρόμος – σε κάθε περίπτωση – όταν
φουντώνουν οι δυσκολίες είναι να μην τα παρατάμε;
Σ’ αυτά τα ερωτήματα κλήθηκε να μας απαντήσει ο Γενικός
Διευθυντής της εταιρείας Cosmos Sport με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, μιας
οικογενειακής επιχείρησης λιανικής αθλητικών ειδών, που μπόρεσε να επεκταθεί
μέσα στην κρίση. Μιας... τυπικής ελληνικής οικογενειακής επιχείρησης εμπορίας
αθλητικών ειδών, που μπόρεσε και «πάντρεψε» τις δυνατότητες του διαδικτύου με
τα παραδοσιακά καταστήματα, πετυχαίνοντας ανθεκτικότητα και επέκταση μέσα στην
κρίση.
Μιας εταιρείες που πρωτοξεκίνησε από ένα μικρό μαγαζάκι 40
τ.μ. στη Χερσόνησο της Κρήτης το 1981, ενώ τα τελευταία 20 χρόνια, από το ’95
και μετά στο «κόλπο» έχουν μπει και τα τρία παιδιά της οικογένειας. Δεν
πρόκειται για business story πολλών εκατ. ευρώ, ούτε πρόκειται για πολυεθνικό
κολοσσό με… ρομαντικό ξεκίνημα. Όμως πρόκειται για ένα ρεαλιστικό δείγμα γραφής
για το πως μπορεί μια οικογενειακή επιχείρηση να διαβλέψει τις τάσεις των
καιρών, να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του διαδικτύου, να μη φοβηθεί και να
επενδύσει μέσα στην κρίση. Μια κρίση που κατέστρεψε χιλιάδες ελληνικές
επιχειρήσεις, παρόμοιες ή με κάποια κοινά χαρακτηριστικά με την Cosmos Sport,
μια κρίση που εξολόθρευσε εκατοντάδες χιλιάδες οικογενειακά καταστήματα, από τα
οποία ζούσαν για δεκαετίες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες.
περισσότερα εδώ: πηγή

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου