
Νέα προειδοποίηση για την επαναλειτουργία των Στενών του Ορμούζ απηύθυνε το Ιράν, με τον υπουργό Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί να υποστηρίζει ότι οποιαδήποτε εξωτερική παρέμβαση στη διαχείριση του στρατηγικού θαλάσσιου διαδρόμου θα μπορούσε να καθυστερήσει την πλήρη αποκατάσταση της ναυσιπλοΐας.
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο Ιράκ, ο Αραγτσί δήλωσε ότι, βάσει της συμφωνίας που επιτεύχθηκε με τις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα αυτόν τον μήνα, τα Στενά του Ορμούζ θα επανέλθουν στην προπολεμική τους λειτουργία εντός 30 ημερών, μόλις αρθούν τα εναπομείναντα εμπόδια.
Περισσότερα: naftemporiki
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου