
Στο υπουργείο Δικαιοσύνης διαβιβάστηκε από τον Άρειο Πάγο το αίτημα για άρση ασυλίας του βουλευτή Δημήτρη Αβραμόπουλου ώστε στη συνέχεια να εκτελεστεί το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του.
Στη συνέχεια από το υπουργείο Δικαιοσύνης θα σταλεί στη Βουλή, όπου και θα αποφασιστεί η άρση ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου. Υπενθυμίζεται πως χθες έγινε γνωστό πως εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου από τις εισαγγελικές αρχές των Βρυξελλών, στο πλαίσιο της έρευνας για το Qatargate.
Το ένταλμα, που αφορά τον εν ενεργεία βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Ευρωπαίο Επίτροπο, δεν έχει εκτελεστεί, καθώς απαιτείται προηγουμένως η άρση της βουλευτικής του ασυλίας από τη Βουλή.
Περισσότερα: newsit.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου