
Άμεσα αντιμετωπίστηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι της Κυριακής (28/6) στον αποθηκευτικό χώρο του ισογείου, ξενοδοχείου επί της οδού Δώρου 5, στην Ομόνοια
Οι πελάτες κατέβηκαν με την βοήθεια των πυροσβεστών από το κλιμακοστάσιο. Ένας άνδρας, περιπου 40 ετών, με εγκαύματα στα άκρα (χέρια και πόδια) παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Κινητοποιήθηκαν 25 πυροσβέστες με 7 οχήματα καθώς και ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
Περισσότερα: news247
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου