Θάσος: Καταγγελία ότι ζητήθηκε από πλήρωμα ΕΚΑΒ να πληρώσει εισιτήριο για να μπει σε πλοίο με ασθενή

Σε μια καταγγελία που προκαλεί οργή προχώρησαν μέλη διαδικτυακής ομάδας διασωστών, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από πλοιοκτήτρια εταιρεία στη Θάσο να καταβληθεί αντίτιμο έτσι ώστε να μπει στο καράβι ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή.

Όπως αναφέρουν οι καταγγέλλοντες, ζητήθηκε από τους διασώστες να πληρώσουν 39 ευρώ για τα ναύλα, εκείνοι αρνήθηκαν, και το πλήρωμα τους κράτησε τα στοιχεία για να απαιτηθεί σε δεύτερο χρόνο η καταβολή του ποσού.



Περισσότερα: newsbomb

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου