Βόλος: Σκυλί ζούσε κλειδωμένο μέσα σε σπίτι που έμοιαζε με χωματερή

Ανατριχίλα προκαλούν τα όσα έχουν γίνει γνωστά και αφορούν ένα σκυλάκι το οποίο εντοπίστηκε από φιλόζωους να ζει μέσα σε ένα σπίτι-χωματερή, νηστικό και διψασμένο στον Βόλο.

Το ζώο επιβίωνε ανάμεσα στα απορρίμματα και το σπίτι έμοιαζε με χωματερή ενώ η αστυνομία που κλήθηκε επί τόπου αποκάλυψε τελικά πως οι ένοικοι ήταν καταπατητές.

Όπως μεταδίδει το gegonota.news το ζώο, το οποίο είχε περιοριστεί εκεί από άτομα που είχαν καταπατήσει τον χώρο, βρισκόταν σε κατάσταση ακραίου στρες, στερημένο από τροφή, νερό και στοιχειώδη φροντίδα, καλώντας απεγνωσμένα σε βοήθεια.



Περισσότερα: newsbeast

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου