
Τραγωδία σημειώθηκε στη Λιβαδειά, καθώς μητέρα έχασε τη ζωή της λίγες ώρες μετά τον τοκετό, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι μετά τον θάνατό της διαπιστώθηκε ότι είχε χρόνιο πρόβλημα με την καρδιά της.
To τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγα 24ωρα μετά τον θάνατο της γιατρού στη Μυτιλήνη, με τις δύο περιπτώσεις να έχουν αρκετές ομοιότητες.
Σύμφωνα με το Mega, η 35χρονη πήγε την Τετάρτη να γεννήσει στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς με προγραμματισμένη καισαρική το δεύτερο παιδί της, ενώ είχε ήδη ένα αγοράκι 8 ετών, όμως μετά από λίγες ώρες παρουσίασε κάποιες επιπλοκές.
Περισσότερα: iefimerida
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου