
Νεκρή στο κελί της εντοπίστηκε η 34χρονη μητέρα που είχε πετάξει το νεογέννητο μωρό της στα σκουπίδια, πριν από περίπου ένα χρόνο.
Η γυναίκα στις φυλακές Ηρακλείου, έπειτα από μεταγωγή, καθώς θα δικαζόταν τις επόμενες ημέρες.
Πληροφορίες από αστυνομικές πηγές που επικαλείται το cretalive.gr, αναφέρουν ότι η γυναίκα ξάπλωσε στο κρεβάτι στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου Ηρακλείου. Κάποια στιγμή μέσα στη νύχτα σηκώθηκε να πάει τουαλέτα, επέστρεψε ξανά στο κρεβάτι και το πρωί εντοπίστηκε νεκρή.
Περισσότερα: news247
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου