Αναδρομικά: Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι θα πάρουν έως 1.800 ευρώ

Σημαντικές οικονομικές ενισχύσεις αναμένεται να λάβουν εργαζόμενοι του Δημοσίου, καθώς ανοίγει ο δρόμος για τη χορήγηση επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας με αναδρομική ισχύ από την 1η Ιουλίου 2025.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Απογευματινής», η ένταξη νέων ειδικοτήτων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στο σχετικό καθεστώς δημιουργεί προϋποθέσεις για αναδρομικές καταβολές που κυμαίνονται από 840 έως και 1.800 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία και το χρονικό διάστημα δικαιώματος.



Περισσότερα: proson

About Doriforos news

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου