
Διασωληνωμένος στο “Σισμανόγλειο” Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής, νοσηλεύεται, και εντός της ημέρας αναμένεται να διακομιστεί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ένας 17χρονος, που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα της ακτής Αρωγής του Δήμου Κομοτηνής.
Περισσότερα: in.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου