Όθωνας Μεταξάς: Αποκλειστική συνέντευξη στον Δορυφόρο

Γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από την Κεφαλονιά. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου ξεκινώντας την καριέρα του ως ηθοποιός σε τηλεόραση, θέατρο και κινηματογράφο.

Έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην μεγάλη οθόνη στην ταινία "Black out" και την πρώτη του θεατρική εμφάνιση στην παράσταση "Δεσποινίς Μαργαρίτα".

Εκ' τότε μετράει πάρα πολλές δουλείες στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. 

Τα τελευταία χρόνια ασχολείται και με την μουσική κάνοντας επιλεγμένες εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές ενώ πρόσφατα κυκλοφόρησε και ένα εκπληκτικό τραγούδι-καντάδα με τίτλο "Στον δρόμο για την Λάσση".

Με μεγάλη χαρά μιλήσαμε και είπαμε πολλά.

Όθωνα μίλησε μας για την πρώτη σου επαφή με την υποκριτική

Η πρώτη μου επαφή με την υποκριτική ήταν στην σχολή όπου έπαιζα σε παραστάσεις του Εθνικού όπως και η συμμετοχή μου στην ταινία "Blsck Out" η οποία έγινε ενώ ήμουν ακόμα στην σχολή. Ως "Επαγγελματίας" ήταν η θεατρική παράσταση "Δεσποινίς Μαργαρίτα".  Ήταν κάτι πολύ ωραίο, καταρχήν είχε πολύ ωραίο κείμενο. Εγώ βέβαια είχα βουβό ρόλο που και αυτό έχει μια σχετική δυσκολία, το να βρίσκεσαι συνέχεια πάνω στην σκηνή και να συμμετέχεις βουβά. Αυτό θυμάμαι ήταν συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου. Εκεί είχαμε κάνει την πρεμιέρα όπου και έμεινα 2 με 3 μήνες και μετά είχαμε παίξει στο θέατρο Φούρνου. Ήταν μια καλή εμπειρία και η συνεργασία με την Θέμις Μπαζάκα ήταν καλή  και η συνεργασία με τον σκηνοθέτη Γιάννη Ιορδανίδη με τον οποίο ξανά συνεργαστήκαμε στο ΚΘΒΕ.

Όσον αφορά την τηλεόραση. Είναι σαφώς ποιο κουραστικό το καθημερινό σίριαλ από ότι το εβδομαδιαίο.

Εκ των πραγμάτων η ποιότητα του αποτελέσματος, επειδή οι ρυθμοί είναι πολύ γρήγοροι, υπολείπεται ενός εβδομαδιαίου σίριαλ όσο αφορά το ποιοτικό.  Από την άλλη ως ηθοποιός αν είσαι σε μια εγρήγορση, δεν εφησυχάζεις και προσπαθείς μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες του καθημερινού να είσαι και καλός, να προσπαθείς δηλαδή κάθε φορά να γυρνάς πράγματα σαν ηθοποιός και να μην μπαίνεις σε έναν αυτόματο πιλότο από ένα σημείο και μετά γιατί όταν είναι δέκα ώρες γύρισμα κάθε μέρα επί ένα χρόνο για το ίδιο πράγμα, υπάρχει ο κίνδυνος να μπεις σε έναν αυτόματο πιλότο και να αναπαράγεις τον εαυτό σου και από ένα σημείο και μετά να είναι και κακέκτυπο αυτό της πρώτης δημιουργίας. Οπότε αν είσαι σε μια εγρήγορση και προσπαθείς κάτι λίγο να πάράξεις είναι ένα πολύ καλό σχολείο γιατί είναι πολλές ώρες πτήσεις για τον ηθοποιό απέναντι στον φακό. Αυτό το περιθώριο δεν το έχεις στα εβδομαδιαία, στα εβδομαδιαία πρέπει να είσαι δουλεμένος πολύ καλά, να είσαι σίγουρος. 

Φέτος μας απασχόλησε η απότομη διακοπή μιας σειράς που είχε κοινό αλλά κυρίως το γεγονός ότι οι πρωταγωνιστές έμαθαν ξαφνικά την πρωτοχρονιά ότι μένουν χωρίς δουλειά. Ποια είναι η άποψή σου πάνω σε αυτό;  

Δεν είναι ωραίο πράγμα, κανονικά θα έπρεπε τα κανάλια να επωμίζονται το κόστος ενός εγχειρήματος. Μου έχει τύχη και εμένα βέβαια αλλά εγώ ήμουν τυχερός τότε γιατί ήταν καλές οι εποχές και είχα διασφαλίσει την πληρωμή ούτως η άλλως όλης της σεζόν.  Η δουλειά μας έχει σκληρές πλευρές δυστυχώς. Μου το είχε πει ο Κούρκουλος όταν ήμουν στην σχολή στο εθνικό που είχε έρθει για να δώσει τα πτυχία στους αποφοίτους, κάπως μιλάγαμε και πίναμε ένα κρασί και μου λέει "καλή τύχη και γερό στομάχι", στην αρχή δεν το κατάλαβα αλλά αργότερα το κατάλαβα καλά.

Τι νομίζεις ότι έχει περισσότερο ενδιαφέρον; Κωμωδία η δράμα;

Μια καλή κωμωδία την θεωρώ ποιο δύσκολη. Μέσα στο δράμα μπορείς και κάποιες στιγμές να κρύψεις και ατέλειες σου, ψιλό ελλείματα ή έλλειψη διάθεσης δηλαδή να δώσεις ένα 80%. Στην κωμωδία δεν γίνεται αυτό. Πρέπει να έχεις το timing. Θέλει δηλαδή το 100% όπως παράδειγμα στην μουσική με τις νότες, η  Σολ είναι η Σολ. Έτσι και το timing στην καλή κωμωδία, πρέπει να δώσεις το 100% ωστόσο μου αρέσουν εξίσου. 

Η μουσική πως ήρθε στην ζωή σου;

Από μικρός τραγουδούσα και μου έλεγαν γιατί δεν έχω ασχοληθεί με το τραγούδι. Δεν το είχα πάρει σοβαρά μέχρι το 2010 που ήρθα σε επαφή με  την Ρεμπούτσικα και μετά με τον Νικολόπουλο άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά και άρχισα να κάνω τα δικά μου live. Τα έκανα μάλιστα σε αυστηρά επαγγελματικό πλαίσιο με καλούς μουσικούς σε μεγάλες μουσικές σκηνές και ίσως είμαι από τους πρώτους ηθοποιούς που τραγουδούσαν μόνοι τους σε αυστηρά επαγγελματικό πλαίσιο. 

"Στον δρόμο για την Λάσση. Μίλησε μας για την συνεργασία σου με τον Άγγελο Ανδρεάτο σε αυτό το υπέροχο τραγούδι-καντάδα. 

Ο Άγγελος είναι Κεφαλλονίτης από όπου κατάγομαι και εγώ. Μου έστειλε μια ημέρα μήνυμα λέγοντας μου ότι "επειδή εγώ πάω κάθε χρόνο Κεφαλονιά. Σε βλέπω κάθε καλοκαίρι αλλά δεν έχουμε μιλήσει. είμαι ο Άγγελος και έχω μια καντάδα που θα ήθελα να την πεις". Στην αρχή ήμουν λίγο επιφυλακτικός γιατί με έχουν προσεγγίσει διάφοροί όπου είναι ασόβαρες οι προσεγγίσεις. Προέκυψε κάτι πολύ ωραία, πολύ γλυκό και μια φιλία με τον Άγγελο. Ένα ακόμα ατού είναι και ο στοίχος του Σαράντη Αλιβιζάτου. Το τραγούδι αναφέρετε σε μια από τις ποιο όμορφες περιοχές της Κεφαλονιάς μέσα στο Αργοστόλι. 

Πες μας δύο θετικά χαρακτηριστικά του εαυτού σου και ένα αρνητικό που θεωρείς πως έχεις.

Συνεπής και ειλικρινής αν και δεν μπορούμε να λέμε για τον εαυτό μας οι ίδιοι. Αρνητικό θα έλεγα μια μηδενιστική τελειομανία. 

Υπάρχουν συνεργασίες που μελλοντικά θα ήθελες να κάνεις;

Δεν έχω κάποια όνειρα, μου αρέσει να συνεργάζομαι με ανθρώπους που θαυμάζω, από την άλλη είναι πολλοί αυτοί που θαυμάζω, όπως δεν είχα και ποτέ από μικρός. Ακόμα και στους ρόλους δεν έλεγα α να παίξω αυτό τον ρόλο. Είναι πολλοί ρόλοι ειδικά του κλασικού ρεπερτορίου που με ιντριγκάρουν  και τους θαυμάζω αλλά ποτέ δεν έλεγα να παίξω Τρέπλιεφ "Τον γλάρο" η να παίξω Κοβάλσκι. Δεν το είχα σαν παιδί ενώ άλλοι το είχαν. 

Τι μας επιφυλάσσεις για το μέλλον 

Κάναμε μια ταινία "Νέα Ήπειρος" με τον Παντελή Παγουλάτο στην οποία έχω γράψει το σενάριο εκεί έγραψε την μουσική ο Κωνσταντίνος Βήτα και έγραψε και ένα τραγούδι το "Εσπερινό φως" που το τραγούδισα εγώ και νομίζω ότι είναι πολύ γλυκό και τρυφερό τραγούδι. Θέλω να πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει και μια δεύτερη συνεργασία εκτός ταινίας. 

Τώρα τις Παρασκευές 19 και 26 του Απριλίου έχω δύο live στην Μουσική σκηνή "Σφίγγα" με ελληνικό ρεπερτόριο, έντεχνο και λαϊκό και μερικά ξένα με μια ομάδα εξαιρετικών μουσικών. 

Όθωνα σε ευχαριστούμε πολύ για την παραχώρηση της συνέντευξης και σου ευχόμαστε από καρδιάς να είσαι υγιής ευτυχισμένος και πετυχημένος.


About Doriforos news

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου