Οι εταιρείες Facebook και Luxottica ανακοίνωσαν τα «έξυπνα» γυαλιά Ray-Ban Stories

Από ότι φαίνεται το Facebook δεν λέει να αφήσει σε… ησυχία το Snapchat αντιγράφοντας χωρίς τη παραμικρή ενοχή οτιδήποτε καθιστά ξεχωριστή τη σημαντικά μικρότερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Evan Thomas Spiegel (co-founder και CEO της Snap Inc.).

Μετά την αντιγραφή του χαρακτηριστικού Stories του Snapchat, το Facebook σε συνεργασία με τo Luxottica Group S.p.A που έχει τα δικαιώματα για τις μάρκες Ray-Ban, Costa, Persol, Oliver Peoples και Oakley αλλά και πολλών γνωστών σχεδιαστών από τον χώρο της μόδας (Chanel, Prada, Giorgio Armani, Burberry, Versace, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Coach, Miu Miu και Tory Burch) ανακοίνωσε τα «έξυπνα γυαλιά ηλίου» Ray-Ban Stories. Τα τελευταία, δεν διαφέρουν και ιδιαίτερα σε «λογική» από τα Spectacles της Snap Inc. αν και τα πλέον σύγχρονα γυαλιά της τελευταίας μπορούν να κάνουν περισσότερα [ενσωματώνουν οθόνες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) κ.ά.



Περισσότερα: insomnia

About Viernes

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου