Σούπερ μάρκετ: Τι αγοράστηκε στην καραντίνα - Απίστευτη αύξηση τζίρου


Μια απίστευτη αύξηση εσόδων, της τάξεως του 31%, που μεταφράζεται σε συνολικό τζίρο 1,197 δισ. ευρώ (!) στις ταχυκίνητες κατηγορίες αγαθών, εμφανίζουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 19 Απριλίου 2020, σε διάστημα δηλαδή οκτώ εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα.

Πώς… μοιράστηκε η αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 31% για την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020 σε σχέση με 25/02/2019-21/4/2019). Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 19/4/2020 (την Μεγάλη εβδομάδα), η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), άγγιξε το 32,8%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 17,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 21 Απριλίου 2019.

Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 1,197 δισ. ευρώ έναντι 913,84 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-21/4/2019), σημειώνοντας αύξηση 31%. Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανήλθε σε 53,9% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.




Περισσότερα: newsit

About George Tservakis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου