![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEispD8oBm4tKkwds6Vu4CttOsVleTVxPaYIdzj8IXwzipPl-o11xtS5WIE9Pl6TNaY4W2zTHBoNwsCnNnK3_H2nxyQU9Rfq-De9XL_PueAuOdq_O95FQ9g3An76xadiDWkLtsbjR0iRzIU/s640/apati.jpg)
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχεται βροχή καταγγελιών από απεγνωσμένους πολίτες που είδαν το λογαριασμό του κινητού τους φουσκωμένο και δεν κατάλαβαν πως ένα φαινομενικά «αθώο» SMS τους χρέωσε δεκάδες ευρώ.
Η τσέπη των καταναλωτών αδειάζει και οι εταιρείες «φαντάσματα» κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ, αφού ο καταναλωτής μπορεί να χρεωθεί από τέσσερα έως και 10 ευρώ.
Η Νότα Κωνσταντίνου είναι μια από τους χιλιάδες συμπολίτες μας που έχει πέσει θύμα απάτης μέσω SMS. Είδε το λογαριασμό του τηλεφώνου της να φουσκώνει χωρίς η ίδια να έχει στείλει ποτέ μήνυμα σε πενταψηφιους αριθμούς.
Περισσότερα: newsbomb
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου