Τα τελευταία νέα της αγοράς, σύμφωνα με την γνωστή μας IDC, επιβεβαιώνουν την θέση της Xiaomi στην αγορά της Ινδίας. Η εταιρεία έχει φτάσει την Samsung με μερίδιο 23,5%.
Αυτό είναι δείγμα κινδύνου για την τελευταία δεδομένου ότι εδώ και πολύ καιρό ήταν ο κυρίαρχος παίκτης στη χώρα χώρια που μπορεί να είναι θέμα χρόνου πριν η Xiaomi ξεπεράσει τη Samsung. Σύμφωνα λοιπόν με μια νέα έκθεση, η Samsung ανανεώνει τη στρατηγική της στην Ινδία για να χτυπήσει την «ενοχλητική» κινεζική μάρκα.
Η εταιρεία θα ξεκινήσει νέα προσιτά μοντέλα και θα αυξήσει τα κίνητρα στους λιανοπωλητές ώστε να πάρει μερίδιο αγοράς από τον βασικό ανταγωνιστή της.
Η Xiaomi συνεχίζει να προσφέρει στην χώρα συσκευές με προδιαγραφές τέτοιες όσο οι τριπλάσιας αξίας κορεατικές συσκευές. Δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων συγκεντρώνεται στο προσιτό τμήμα, η Xiaomi έφτασε γρήγορα τη Samsung. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η Xiaomi κατάφερε να επιτύχει χωρίς να επικεντρώνεται πολύ στις πωλήσεις απο φυσικά καταστήματα, ρίχνοντας και άλλο το κόστος των συσκευών.
Περισσότερα: gizchina
Φώτο: eKorinthos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου