Γιατί πρέπει να MHN βάζετε το γάλα στην πόρτα του ψυγείου το καλοκαίρι


Ακόμα και μέσα στο ψυγείο, πολλές τροφές εξακολουθούν να είναι ευαίσθητες και να κινδυνεύουν να χαλάσουν, αν δεν τηρείτε κάποιες βασικές αρχές συντήρησης.

Μία από αυτές τις τροφές είναι το γάλα. Όπως κάθε γαλακτοκομικό προϊόν, έτσι, προφανώς, και το γάλα, δεν πρέπει να υπόκειται σε αυξομειώσεις της θερμοκρασίας, εκεί που συντηρείται.

Τα δοχεία από γυαλί είναι καλύτερα για το γάλα, καθώς το στόμιο στα χάρτινα μπορεί να μολυνθεί με βακτήρια.

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να βάζουν τα χάρτινα δοχεία του γάλακτος στην πόρτα του ψυγείου, επειδή είναι πιο “βολικό”. Αλλά οι ειδικοί επισημαίνουν ότι, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, το γάλα πρέπει να τοποθετείται στον κεντρικό θάλαμο του ψυγείου.

Κάθε φορά που ανοίγετε την πόρτα του ψυγείου (κάτι που συμβαίνει δεκάδες φορές μέσα στην ημέρα), η πόρτα είναι η περιοχή που επηρεάζεται περισσότερο από κάθε άλλη από την αλλαγή θερμοκρασίας. Επίσης, η πόρτα του ψυγείου χρειάζεται και περισσότερη ώρα να επανέλθει στην σωστή θυερμοκρασία.

Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι υψηλή, αυτή η αυξομείωση στην θερμοκρασία θέτει σε κίνδυνο την ακεραιότητα του γάλακτος.


Λίγα λόγια για το γάλα!

Το γάλα, αν και είναι το πρώτο πράγμα με το οποίο τρεφόμαστε στη ζωή μας, όσο μεγαλώνουμε το σνομπάρουμε όλο και περισσότερο, ακόμα και αν έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή μας τους πρώτους μήνες της εμφάνισής μας σε τούτο τον κόσμο.

Το γάλα έχει υποστεί πολλές κριτικές και πολλές από αυτές δικαίως, ομολογουμένως, αλλά το γάλα καλής ποιότητας παραμένει μια τροφή με υψηλή διατροφική αξία, δεδομένου ότι περιέχει 9 απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, που είναι το ασβέστιο, η πρωτεΐνη, το κάλιο, το φώσφορο, η ριβοφλαβίνη, η νιασίνη και οι βιταμίνες Α, D και B12.

Όσο γάλα και αν καταφέρνετε να πίνετε, καλό σας κάνει, αλλά έχετε υπόψη σας πως η προτεινόμενη ημερήσια δόση είναι 3 κούπες, είτε πρόκειται για πλήρες, είτε χαμηλών λιπαρών, ανάλογα με τη δίαιτά σας. Μην το αποκλείετε λοιπόν από την καθημερινότητά σας, όχι επειδή είστε ακόμα στη ανάπτυξη, που δεν είστε, αλλά για όλα τα θρεπτικά στοιχεία που έχει να σας προσφέρει και που είναι πολλά.





Πηγή: newsitamea.gr
Share on Google Plus

About Γεώργιος Τσε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου